top of page
portret-02.jpg
logo-02b.png

Is er écht wat anders nodig in de organisatie die je (bege)leidt

Wat kom je hierin tegen, dat je kan helpen bij de volgende stap?

Hoe kan jij samen met de organisatie ontwikkelen?

Veel leidinggevenden en adviseurs werken zelf hard om de organisatie mee te nemen in fundamentele, strategische verandering. Weten waar je naartoe wilt betekent nog niet dat je daar in één keer bent. Ontwikkelen is een proces, soms met vallen en opstaan. Logisch dat jij je onderweg afvraagt wat de juiste actie op het juiste moment is.

Dan kan ik je helpen. Samen ontdekken we wat er gebeurt én hoe jij met de organisatie verder komt. Veel mogelijkheden zijn al aanwezig. Het is een kwestie van de juiste puzzelstukjes bij elkaar brengen. knoop het aan elkaar, noem ik dat. Zo krijg jij overzicht en inzicht om het ontwikkelproces te begeleiden naar blijvend resultaat.

“Hoe ga ik om met het gemopper en gedoe over de verandering? Hoe toon ik begrip én bereiken we ook ons doel?"

Er is eerst jouw vraag, dan mijn aanbod. Omdat iedere vraag uniek is, is ieder aanbod dat ook. Valt er dan niets meer te vertellen? O ja wel!

Mijn aanbod richt zich op vragen over strategische ontwikkeling van mens en organisatie, als resultaten tegenvallen en spanningen toenemen. Op die momenten dat zelf hard werken niet genoeg is. Mijn begeleiding levert je rust en ruimte om vooruit te kijken. Het vergroot het vertrouwen, in de eigen aanpak en jezelf én in de koers van de organisatie en in elkaar.

Wil je ontdekken wat ik voor je kan betekenen? Je mag je vraag altijd aan mij voorleggen.

Misschien wil je eerst nog meer weten over met wie ik werk.

Mijn klanten zijn directeuren, ondernemers, managers en adviseurs werkzaam bij middelgrote, en soms kleine, organisaties. Ze hebben veel ambitie én een zekere mate van vrijheid in besturing en aansturing. Ze (bege)leiden betrokken mensen die er samen een succes van willen maken. Mijn klanten willen veel tegelijk bereiken, waardoor soms het overzicht even zoek is.

Ik werk onder andere voor advies- en trainingsbureaus, diverse samenwerkingsverbanden, groothandels/distributeurs van uiteenlopende producten, communicatie- en mediabedrijven, verenigingen, financiële dienstverleners, overheid en zorginstellingen. Ik kan in de meeste branches uit de voeten, aangezien mijn klanten meer dan genoeg branche kennis hebben.

Hoe complexer je speelveld, hoe meer ik voor je kan betekenen.

header-980-parallax-02.jpg
bottom of page